سیاست حریم خصوصی

lazy

ما کنار شما هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://tebsina.com

کدام یک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم ؟

دیدگاه‌ ها و نظرات

هنگامی که شما دوستان عزیز به سایت ما سر میزنید و نظرات خود را ثبت میکنید ما اطلاعاتی همچون آدرس IP و ریجستر سیستم عامل را جمع آوری میکنیم تا در سیستم هرزنامه گیر خود از اسپم جلوگیری کنیم .

رسانه

اگر تصاویر را در وبسایت آپلود میکنید (در قسمت تماس با ما و یا نظرات) ، نباید تصاویرتان دارای داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) باشد زیرا جمع آوری اطلاعات از وب سایت به آسانی انجام میشود و قابل ردگیری است.

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید ، برای راحتی شما ، کوکی ها ذخیره خواهند شد تا در دفعات بعدی بدون دردسر وارد محیط کاربری خود شوید .

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.(کوکی های موقت)

هنگام ورود به سیستم، ما کوکی‌هایی را تنظیم کرده ایم تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است.
اگر شما “مرا به خاطر بسپارید” را انتخاب کنید ، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت (بدون درخوسات رمز عبور).
اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

 

  • فروشگاه طب سینا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
  • فروشگاه طب سینا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از فروشگاه اینترنتی طب سینا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
  • در فروشگاه طب سینا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، سایت ما می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.
  • حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. فروشگاه اینترنتی طب سینا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
  • فروشگاه طب سینا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد .

lazy