قوانین و مقررات

lazy

قوانین کلی و عمومی

قابل توجه است کلیه اصول و رویه‏‌های وبسایت سله شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین درج شده، روش ها و سرویس‏‌های سله شاپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
کاربر یا مشتری هر شخصیت حقیقی و یا حقوقی است که با درج اطلاعات خواسته شده اقدام به خرید کالا و یا خدمات از سله شاپ بنماید.

این وبسایت با تمام متعلقات آن از جمله متن، html، نوشته، و تصاویر، توسط گروه طب سینا تولید شده و تحت مالکیت و لیسانس آنها است و تمامی حقوق برای آن ها محفوظ است.

هیچ قسمتی از این وبسایت با هیچ شکل و با هیچ هدفی نباید بازتولید و منتقل شوند که شامل انواع مکانیکی، الکترونیکی یا به نوع دیگر شامل، عکس برداری و ضبط کردن، و یا با هر نوع ذخیره سازی اطلاعات و سیستم بازیابی کننده، یا انتقال با ایمیل، یا استفاده در هر شمایل دیگری است که بدون اجازه کتبی صاحب و مالک وبسایت، ممنوع می باشند.

البته این شامل فایل های دانلودی و کَش های موقتی روی یک کامپیوتر شخصی با هدف بازدید از وبسایت نمی شود. هم چنین اطلاعاتی که در سایت مجوز باز تولید به آن ها داده شده نیز از این قانون ممنوعیت مبرا هستند. این اخطاریه و اعلامیه کپی رایت؛ برای همگان که شامل بازدید کنندگان وبسایت نیز می باشد؛ صدق می کند.

lazy